30-31 жовтня 2019 р. в Теребовлянському НРЦ проходили курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників, де Гладченко Ірина Вікторівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України висвітлювала проблеми соціалізації та індивідуалізації дітей з особливими освітніми потребами, сутнісні характеристики процесу їхнього соціального розвитку; презентувала узагальнені результати досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів з проблем соціального розвитку та формування особистості дітей з психофізичними порушеннями шляхом формування у них соціально-адаптивних умінь і навичок, життєвої і здоров’язберігаючих компетенцій.
В ході роботи було розкрито умови, що сприяють соціалізації дітей, а також окремі причини соціальної дезадаптації; зв’язки процесу соціалізації, освітнього простору та соціокультурної ситуації, а також соціалізуючу функцію корекційно-освітнього простору як чинника соціального розвитку та становлення особистості учня з особливостями інтелектуального розвитку в умовах спеціальної установи.
Педагоги Центру ознайомилися із способами організації та компонентами корекційно-освітнього середовища, в залежності від типу зв’язків і відносин, що становлять його структуру.