Особливості пізнавального розвитку та готовності до навчання дітей дошкільного віку із синдромом Дауна (трисомією 21)

Презентація буде корисною фахівцям дитячих дошкільних установ, які займаються питаннями підготовки дітей з особливими освітніми потребами до школи. Ключові питання, що висвітлені у презентації, розкривають особливості пізнавального розвитку та готовності до навчання дітей дошкільного віку із синдромом Дауна (трисомією 21), а також цілі і завдання, які фахівці мають ставили перед собою, займаючись підготовкою до школи дітей з синдромом Дауна, а також розкривають напрями та прийоми корекційно-розвиткової роботи.

Особливості розвитку дітей з синдромом Дауна впливають на засвоєння ними змісту всіх навчальних дисциплін початкової школи, тому розкриття стратегій підтримки дітей із трисомією 21 в освітньому середовищі дозволить сформувати необхідні навички, що полегшать дітям навчання на початкових етапах і допоможуть підтримувати певний темп засвоєння матеріалу. Тому важливо застосовувати такі методи і прийоми, які сприятимуть розвитку інтелектуальної діяльності та формуванню навичок, що необхідні для навчання у школі.

 

Завантажити