ОСОБЛИВІ МОВЛЕННЄВІ ПОТРЕБИ: МОДЕЛЬ СТАНДАРТИЗАЦІЇ

Зміст освітнього стандарту передбачає рівень вимог до загальноосвітньої підготовки школярів, а також відповідні до цих вимог методи, форми, засоби навчання і контроль знань. Загальноосвітній стандарт – це система показників, що однозначно визначає встановлені державою норми освіченості, досягнення яких обов’язкове для особи, котра одержує документ про загальну середню освіту. Як ефективно допомогти дитині з особливими мовленнєвими потребами? У презентації представлено модель стандартизації навчально-методичного забезпечення навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення, на основі якої відбувається створення інструментарію, що націлений на виявлення мовленнєвих порушень, визначення механізмів їх виникнення і диференційоване подолання в умовах будь-якого закладу загальної середньої освіти.

 

Завантажити