15-18 вересня 2020 р. відбулися курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти та установ, що надають освітні послуги особам з особливими освітніми потребами за освітньо-професійною програмою «Психолого-педагогічні технології в освіті дітей з особливими освітніми потребами» (30 год. он-лайн).

Пишаємося, що високопрофесійний колектив відомого закладу – Теребовлянського навчально-реабілітаційного центру – для проходження курсів уже вдруге обирає Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України та наші освітні програми.

Вимогою часу є розвиток закладів спеціальної освіти, відтак Теребовлянський НРЦ приймає на навчання дітей з різними особливими освітніми потребами (порушеннями слуху, мовлення, інтелектуального розвитку, комбінованими порушеннями).

Доцільним було залучення трьох освітніх програм:

Модуль 1. «Актуальні питання навчання дітей з інтелектуальними та комплексними порушеннями розвитку в умовах трансформаційних змін в освіті» (Олена ЧЕБОТАРЬОВА, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку),

Модуль 2. «Сучасні технології реабілітації та навчання дітей з порушеннями слуху» (Світлана ЛИТОВЧЕНКО, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями слуху; Володимир ШЕВЧЕНКО, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху; Віра ЛИТВИНОВА, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху),

Модуль 3. «Технології логопедичного супроводу школярів з особливими мовленнєвими потребами» (Юлія РІБЦУН, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу логопедії; Валентина ІЛЬЯНА, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу логопедії; Галина ГРИБАНЬ, науковий співробітник відділу логопедії).

Враховуючи вже власний досвід, наші викладачі використовували різні засоби проведення он-лайн курсів: відеоконференції на платформі Zoom, відеозаписи лекційних та практичних занять в синхронному або асинхронному режимі, презентації, консультації, дискусії тощо.

Організаційно-методичний супровід на високому рівні забезпечувала Тетяна КОСТЕНКО, кандидат психологічних наук, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями зору, методист КПК.

Вітаємо учасників із успішним проходженням курсів! Цінуємо співпрацю та вдячні за професійне партнерство!