Шановні колеги! Вашій увазі пропонується ознайомитись із презентацією навчально-методичного посібника «УЧНІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ: НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК» (видавництво «Ранок», 2020 р.), розробленого співробітниками відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України відповідно Концепції НУШ.
Автори: Олена Чеботарьова, к.п.н., завідувач відділу, Ірина Гладченко, к.п.н., старший науковий співробітник. Даний посібник присвячено сучасним підходам та технологіям навчання дітей із порушенням інтелектуального розвитку в початковій школі. У посібнику представлено детальну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі освітні потреби молодших школярів, технології і методи роботи з дітьми із порушеннями інтелектуального розвитку. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами формування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради.
Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.