Опанування мовного аналізу займає одне з найважливіших місць у процесі шкільного навчання. Зокрема, вивчення морфологічної структури слова, розвиток процесів словозміни відіграє визначальну роль для розвитку лінгвістичних здібностей дітей та їх загального розвитку. Неможливо переоцінити роль розуміння структури слова у навчанні читання і письма, а в подальшому в успішному оволодінні учнями граматичних знань та орфографічних навичок. Тяжкі мовленнєві порушення у дітей є причиною виникнення труднощів у формуванні різного роду мовного аналізу, зокрема морфемного, і унеможливлюють оперування морфологічним складом слова у процесі його граматичної зміни. У презентації кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника відділу логопедії Людмили Трофименко окреслено труднощі, які стають перешкодою до опанування мовного аналізу та завдання, які стоять перед педагогами у процесі навчання зазначеної категорії дітей.

 

Завантажити