УЧНІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ: НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК

Анотація: У посібнику висвітлюються сучасні стандарти супроводу дітей з порушеннями слуху, розкриваються основні концептуальні підходи до оновлення змісту та методики навчання у контексті концепції НУШ. Методичні поради, запропоновані авторами посібника, мають інноваційний характер та ґрунтуються на результатах сучасних наукових розвідок та досліджень попередніх років.

Посібник адресовано педагогам спеціальних та інклюзивних закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів; слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; батькам учнів з порушеннями слуху.

Бібліографія: Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток : навчально- методичний посібник / С.В. Кульбіда, С.В. Литовченко, В.В. Жук, В.В. Литвинова. – Харків : Вид-во «Ранок», 2020. – 144 с.

 

Завантажити