26 березня 2021 р. для учасників першої «Науково-практичної онлайн-школи з інклюзивної освіти: майстерність у наданні додаткових освітніх послуг» під керівництвом д.пед.н. Скрипник Тетяни Вікторівни та за підтримки адміністрації Інституту людини, Ільяною Валентиною Михайлівною, к.пед.н., с.н.с. відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України було проведено вебінар з теми «Сучасні підходи до розв’язання проблем дислексії у школярів початкової ланки освіти з тяжкими порушеннями мовлення».
В межах вебінару було розглянуто поняття специфічних розладів писемного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення, ймовірні причини виникнення означених розладів, актуальні питання якісної логопедичної діагностики стану сформованості навички читання, а також вищих психічних функцій, що складають основу оволодіння писемним мовленням у дітей молодшого шкільного віку з ТПМ, особливості побудови корекційно-розвивальних стратегій відповідно до якісного аналізу результатів діагностики. Також слухачі мали змогу ознайомитись з методичними рекомендаціями щодо навчання дітей із дислексією в умовах інклюзивного навчання.