За запитами педагогів, на базі ЗОШ №9 м. Умань, проведено перший модуль тренінгового навчання «Педагогічний супровід молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання» (тренер – Федоренко Оксана, канд..пед.наук, с.н.с. лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України).
Приємно, що навчатися в одній команді разом з педагогами й дирекцією виявили бажання й представники міської ПМПК та управління освіти. Під час заходу учасники:
– розглянули особливості запровадження інклюзивного навчання
в Україні та через власний досвід вибудували концепцію розвитку навчального закладу, що ґрунтується на цінностях інклюзії;
– виявили особливі освітні потреби молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання та чинники їх специфічності;
– через практичні вправи переконалися в ефективності ідеї емпіричного навчання школярів з порушеннями слуху;
– конструювали навчальні ситуації ефективного залучення школяра зі зниженим слухом до загальноосвітнього закладу.
Особлива подяка Кейтлін Прічард, волонтеру Корпусу Миру США в Україні, яка вболіває за ефективне інклюзивне навчання школярів з порушеннями слуху, у тому числі й вивчення іноземної мови, та підтримку їхніх педагогів. Приємно, що думки й практичні дії науковців Інституту спеціальної педагогіки щодо реалізації інклюзивного навчання співпадають з баченням зарубіжних колег, що мають багаторічний досвід у вирішенні цього питання.
Спасибі за співпрацю й на черзі другий практичний модуль та наставницька зустріч!