Корекційні стратегії поведінки школярів, що мають гіперактивний розлад із дефіцитом уваги в освітньому середовищі

Однією з найуразливіших та беззахисних категорій цивільного населення під час військових конфліктів є діти та підлітки. На їхніх очах відбуваються страшні події, і більшість з дітей перебуває у стресі. Більшість з них не можуть прийняти нову реальність, у яку вони потрапили.

Діти з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги є однією із категорій дітей з особливими освітніми потребами, які є особливо вразливими до цих страшних подій. Вони здригаються від вибухів, не розуміють нове переміщення у безпечне місце (бомбосховище), опиняються в ступорі або виявляють істерики під час сирен повітряної тривоги, відчувають постійний страх, розгубленість, дратівливість, тривогу та мають інші негативні психічні прояви.

На допомогу батькам та педагогам розроблено корекційні стратегії поведінки школярів, що мають гіперактивний розлад із дефіцитом уваги в освітньому середовищі. Подані стратегії поведінки будуть гарним помічником батькам та педагогам при використанні різних форм навчання (очної, дистанційної та змішаної).

Завантажити