21 квітня 2022 р. на засіданні Президії НАПН України затверджено результати конкурсу Національної академії педагогічних наук України на кращі наукові роботи, створені в 2021 р.
Усього конкурсна комісія отримала 19 наукових робіт за 4 номінаціями, рекомендованих до участі у конкурсі дійсними членами (академіками), членами-кореспондентами НАПН України або вченими радами наукових установ, закладів вищої освіти.
Перемогу у конкурсі здобули 12 робіт:
– у номінації «Краща монографія»:
І місце: монографія «Освітнє партнерство в системі загальної середньої освіти: теорія і методологія» (Інститут педагогіки НАПН України);
ІІ місце: монографія «Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практика» (Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка);
ІІІ місце: монографії:
«Some Problems of the Education System in Ukraine: Analytics» (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця);
«Проблемна взаємодія в групах: феноменологія, чинники, профілактика» (Інститут соціальної та політичної психології НАПН України);
– у номінації «Кращі аналітичні матеріали, доповіді»:
І місце: Аналітичні матеріали «Теоретичні основи підвищення дослідницької спроможності університетів України в контексті імплементації концепції «Відкрита наука» (Інститут вищої освіти НАПН України);
– у номінації «Кращий посібник або комплект (навчальний, навчально-методичний, методичний, практичний) для використання в освітній та інших видах соціальної практики»:
І місце: навчальний комплект, який складається з навчального посібника «Стратегії дослідницького пошуку» та робочого зошита «Основи наукових досліджень» (Інститут обдарованої дитини НАПН України);
ІІ місце: навчальний посібник «Психологія людей літнього віку» (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України);
ІІІ місце:
практичний посібник «Економічно-правові умови державно-партнерської взаємодії суб’єктів управління опорних закладів освіти» (Інститут педагогіки НАПН України);
методичний посібник «Виховання громадянина-патріота: моделі соціального партнерства» (Інститут проблем виховання НАПН України);
практичний посібник «Нова українська школа: соціально-психологічні технології підтримки» (Інститут соціальної та політичної психології НАПН України);
– у номінації «Краща енциклопедія, словник, довідник»:
І місце: Енциклопедія освіти (Національна академія педагогічних наук України);
ІІ місце: біобібліографічний покажчик «Наукові праці академіка І.Д. Беха – науково-освітній ресурс з питань психолого-педагогічного розвитку особистості» (Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського).
Вітаємо авторів наукових робіт – переможців конкурсу та бажаємо подальших творчих успіхів!
Слава Україні!