19 серпня в психологічному консультативно-треніговому центрі ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України відбувся вебінар «Навчання та розвиток дітей з порушеннями слуху: пріоритети під час війни»
У межах заходу виступили:
Литовченко Світлана Віталіївна, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Кульбіда Світлана Вікторівна, доктор педагогічних наук, професор, в.о. завідувача відділу навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Таранченко Оксана Миколаївна, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, головний науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Вовченко Ольга Анатоліївна, доктор психологічних наук, старший дослідник, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Шевченко Володимир Миколайович, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, в.о. ученого секретаря, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Жук Валентина Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Литвинова Віра Володимирівна, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Не зважаючи на різні теми, усі спікери говорили про важливість підтримки педагогів і батьків, практичні поради для учасників освітнього процесу саме в цей час, коли війна триває, напередодні навчального року.
Тези, що об’єднали учасників заходу:
– спокійний вчитель – спокійні діти,
– вчитель як психолог, який надає психологічну підтримку учням, які цього потребують, тощо
Поради, які були озвучені підчас виступів, можна використати у роботі з батьками та учнями .
Відповідно до попередніх результатів нашого опитування педагоги підтвердили, що така підтримка осрбливо на часі.