У презентації представлено деякі вправи та ігри з елементами нейропсихологічної корекції розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з труднощами у навчанні.
Труднощі в опануванні знань у дітей з особливими освітніми потребами можуть супроводжуватися цілою низкою специфічних особливостей, які проявляються в на різних рівнях мовленнєвого, психічного та інтелектуального, емоційно-вольового розвитку в цілому.
Труднощі, з якими дитина стикається у процесі навчання, впливають на формування її особистості, на соціальні контакти, у процесі яких здійснюється пізнання дитиною навколишнього.
Вправи допоможуть як стимулювати мозкову активність, так і розслабитеся між заняттями.
Репрезентовані вправи можна використовувати педагогам в роботі з дітьми в умовах спеціального та інклюзивного навчання, батькам вдома чи на відпочинку.