3 жовтня 2017 року співробітниками лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України за підтримки Міністерства освіти і науки України та участі представників управління освіти і науки КМДА, ПМПК, практичних працівників спеціальних шкіл м. Києва №16, 26,15, 17, школи «Надія» був проведений науково-практичний семінар «формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи». Зазначений захід мав на меті ознайомити аудиторію з результатами науково-експериментальної роботи проведеної на базі Київського спеціального навчального закладу № 16 Святошинського району м. Києва.
Роботу семінару відкрила заступник директора з наукової роботи, доктор педагогічних наук А.А. Колупаєва, яка ознайомила учасників з оновленим нормативно-правовим полем та окреслила нові законодавчо-правові орієнтири в освіті дітей з особливими потребами.
Змістовною була інформація Т.В. Симоненко, начальника відділу спеціальної освіти МОН України щодо актуальності співпраці науки та практики.
В рамках науково-практичного семінару О.В. Чеботарьовою, завідуючою лабораторії олігофренопедагогіки, було представлено науково-практичні розробки співробітників в контексті корекційної-розвивального навчання дітей з інтелектуальними порушеннями.
Неймовірну зацікавленість викликали доповіді-презентації практичних працівників. Зокрема, директора спеціальної загальноосвітньої школи № 16 м. Києва Н.М. Нікуленковою, було презентовано інноваційну модель корекційної-розвивального простору спеціального закладу для дітей з інтелектуальними порушеннями.
Інноваційні технології розвитку та корекційної роботи були представлені практиками, які були залучені до проведення науково-експериментальної роботи спеціальної загальноосвітньої школи № 16: Жук Т.Я. («Розвиток психомоторики та сенсорних процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями»), Молодід А.Б. («Елементи кухарської справи і художньої кулінарії», «Крок до успіху»), Дзіядевич Л.Г. («Фізика і хімія в позаурочний час»), Мальчевська О.П. («Географія у позаурочний час»).
Зазначені презентації викликали жваву дискусію та дозволили високо оцінити матеріали науково-експерименої роботи проведеної на базі Київського спеціального навчального закладу № 16 Святошинського району м. Києва.
Науковий консультант зазначеного експерименту С.В. Трикоз, узагальнила представлені матеріали та високо оцінила співпрацю з практиками.
Т.В. Симоненко підкреслила високий рівень проведеного заходу та наголосила на необхідності подальшої тісної співпраці науки та практики.
Всім представникам експериментального закладу були вручені подяки за високий педагогічний професіоналізм у проведенні науково-пошукової роботи та популяризацію інноваційних ідей корекційної-розвивального освітнього простору.
Висловлюємо щиру подяку всім учасникам науково-практичного семінару за участь та плідну співпрацю!