https://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/divisions/dslt/ налічує 67 найменувань ресурсів, серед яких:
Досвід дистанційного навчання учнів з порушеннями слуху (організаційно-ресурсне забезпечення в умовах воєнного часу): збірка тез Всеукраїнського науково-практичного семінару в рамках фестивалю Тижня науки (20 травня 2022 року)
Досвід дистанційного навчання учнів з порушеннями слуху (організаційно-ресурсне забезпечення в умовах воєнного часу): збірка тез Всеукраїнського науково-практичного семінару в рамках фестивалю Тижня науки (20 травня 2022 року) ФОП «Симоненко О.І.», м. Київ, Україна. ISBN 978-617-7979-07-3 https://lib.iitta.gov.ua/732008/
Модельні програми з «Української жестової мови» у 2022-2023 навчальному році
Кульбіда, С.В., Біланова, О., Іващенко, Л. (2022) Модельні програми з «Української жестової мови» у 2022-2023 навчальному році In: Психолого-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни: матеріали науково-практичних серпневих зустрічей, 30 серпня 2022 року Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, стор. 24-29. https://lib.iitta.gov.ua/732081/
Технології білінгвального навчання глухих та слабкочуючих: навчально-методичний посібник
Адамюк, Н.Б., Дробот, О.А., Замша, А.В. (2021) Технології білінгвального навчання глухих та слабкочуючих: навчально-методичний посібник Імекс-ЛТД, м. Кропивницький, Україна. ISBN 978-966-189-592-7 https://lib.iitta.gov.ua/732057/
Жестівник української жестової мови: мовний словник
Кульбіда, С.В., Адамюк, Н.Б., Дробот, О.А., Замша, А.В. (2021) Жестівник української жестової мови: мовний словник Імекс-ЛТД, м. Кропивницький, Україна. ISBN 978-966-189-637-5 https://lib.iitta.gov.ua/732056/
Особливості комунікативної діяльності нечуючих учнів
Кульбіда, С.В.(2021) Особливості комунікативної діяльності нечуючих учнів: монографія.Інтерсервіс, м. Київ, Україна. https://lib.iitta.gov.ua/732662/
Етичні стандарти кооперації студентів з порушеннями слуху та перекладачів жестової мови в освітньому процесі
Адамюк, Н.Б. (2020) Етичні стандарти кооперації студентів з порушеннями слуху та перекладачів жестової мови в освітньому процесі Інноваційна педагогіка, 2 (21). стор. 173-176. ISSN 2663-6085 https://lib.iitta.gov.ua/726184/
Освітній перекладач жестової мови: кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних здобувачів освіти
Адамюк, Н.Б. (orcid.org/0000-0002-4927-6257) (2019) Освітній перекладач жестової мови: кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних здобувачів освіти Особлива дитина: навчання і виховання, 4 (93). стор. 7-14. ISSN 2312-2781 https://lib.iitta.gov.ua/726189/
Формування англомовної лексичної компетентності у дітей із порушеннями слуху
Дробот, О.А. (2019) Формування англомовної лексичної компетентності у дітей із порушеннями слуху Інноваційна педагогіка, 2 (17). стор. 87-90. ISSN 2663-6085 https://lib.iitta.gov.ua/726192/
До проблеми розроблення вітчизняної концепції бімодально-білінгвального підходу до навчання глухих та напівглухих
Адамюк, Н.Б., Дробот, О.А., Замша, А.В., Федоренко, О.Ф. (2018) До проблеми розроблення вітчизняної концепції бімодально-білінгвального підходу до навчання глухих та напівглухих Інноваційна педагогіка, 1 (7). стор. 125-129. ISSN 2663-6085 https://lib.iitta.gov.ua/726172/
Конфігурація як компонент жесту
Кульбіда, С.В. (2018) Конфігурація як компонент жесту Особлива дитина: навчання і виховання, 4. стор. 15-30. ISSN 2312-2781 https://lib.iitta.gov.ua/712622/
та інші https://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/divisions/dslt/
https://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/divisions/lgm/
представлено 71 найменування ресурсів, серед них:
Проект концепції жестової мови в Україні (2009)
Кульбіда, С.В., Чепчина, І.І. (2009) Проект концепції жестової мови в Україні (2009) Особлива дитина: навчання і виховання, 3 (53). стор. 3-7. ISSN 2312-2781 https://lib.iitta.gov.ua/706187/
Дитина зі світу тиші: на допомогу батькам нечуючої дитини (2011) https://lib.iitta.gov.ua/709516/
Зборовська, Н.А., Адамюк, Н.Б., Дробот, О.А., Іванюшева, Н.В., Кульбіда, С.В., Замша А.В., Каменська, Н.М., Марчук, Т.Ф., Обухівська, Антоніна Григорівна, Гончаренко, В.М., Скурчинський, В.В., Савченко, О.О., Лаврик, О.А., Борщевська, Л.В., Січкар, Л.І., Рибальченко, М.П. and Зайонц, Н.П. (2011) СПКТБ УТОГ, м. Київ, Україна.
Концепція білінгвального навчання осіб з порушеннями слуху (2011)
Кульбіда, С.В., Чепчина, І.І., Адамюк, Н.Б., Замша, А.В., Зборовська, Н.А., Іванюшева, Н.В., Лещенко, Л.М. (2011) Концепція білінгвального навчання осіб з порушеннями слуху УТОГ, м.Київ, Україна. https://lib.iitta.gov.ua/9292/
Особливості забезпечення якісного перекладу з української мови на українську жестову мову (на прикладі аналізу поняття пропустити)
Чепчина, І.І. (2011) Особливості забезпечення якісного перекладу з української мови на українську жестову мову (на прикладі аналізу поняття пропустити) Жестова мова й сучасність: збірник наукових праць, 1 (6). стор. 26-40. https://lib.iitta.gov.ua/1986/
Особливості володіння українською жестовою мовою глухими першокласниками загальноосвітніх спеціальних шкіл для глухих
Адамюк, Н.Б. (2012) Особливості володіння українською жестовою мовою глухими першокласниками загальноосвітніх спеціальних шкіл для глухих Жестова мова й сучасність, 1 (7). стор. 50-71. https://lib.iitta.gov.ua/1960/
Українська жестова мова: жестівник (2012)
Кульбіда, С.В., Чепчина, І.І., Адамюк, Н.Б.,Іванюшева, Н.В. (2012) Українська жестова мова: жестівник. Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-308-6 https://lib.iitta.gov.ua/732036/
Кінетичні особливості української жестової мови. Три частини. Жестівник “Українська жестова мова”.
Кульбіда, С.В. (2017). Частина перша https://lib.iitta.gov.ua/707284/
Кульбіда, С.В. (2017). Частина друга https://lib.iitta.gov.ua/707467/
Кульбіда, С.В. (2017). Частина третя https://lib.iitta.gov.ua/707468/
та інші https://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/divisions/lgm/