Формування емоційного інтелекту у школярів з порушеннями інтелекту легкого ступеня: монографія

У монографії розкрито психологічні особливості емоційного інтелекту підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня, окреслено основні механізми, функції, рівні, компоненти, провідні детермінанти формування емоційного інтелекту. Розкрито та експериментально обґрунтовано вплив емоційного інтелекту на становлення особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку: на формування основних життєвих компетентностей особистості; поведінкової, емоційної, мотиваційної, когнітивної, соціальної та комунікативної сфер. Детально охарактеризовано зміст психологічної діагностики емоційного інтелекту для означеної групи осіб та сформульовано особливості мультикомплексного психологічного супроводу формування емоційного інтелекту підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. Монографія адресована науковцям, студентам, викладачам, освітянам (педагогам, вихователям, соціальним працівникам) спеціальних загальноосвітніх закладів, спеціальним психологам та іншим фахівцям, що мають відношення або науковий інтерес до означених у роботі наукових проблем.

Завантажити