Стандартизація навчально-методичного забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: навчально-методичний посібник / Данілавічютє Е.А., Трофименко Л.І., Ільяна В.М., Рібцун Ю.В., Мартинюк З.С., Грибань Г.В. — Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2022. — 657 с.
ISBN 978-966-189-639-9
У посібнику визначено зміст стандартизації та подано рекомендації щодо навчання здобувачів освіти 1-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення в контексті мовно-літературної, іншомовної, а також математичної, природничої, технологічної, інформатичної, соціальної та здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, мистецької, фізкультурної галузей, що опосередковано пов’язані зі станом розвитку мовлення, однак створюють підґрунтя для оволодіння подальшими знаннями та є невід’ємною складовою удосконалення мовних навичок для їхнього перспективного застосування у вільній комунікації.
Запропоновані рекомендації сприятимуть вдосконаленню лінгвістично-комфортного освітнього середовища для здобувачів освіти молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення.
Для педагогів, учителів-логопедів, практичних психологів початкової ланки освіти, батьків дітей з тяжкими порушеннями мовлення, працівників інклюзивно-ресурсних центрів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, викладачів та студентів вишів.