Психолінгвістичні дидактичні технології діагностики і подолання мовленнєвих порушень у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: навчально-методичний посібник /Е. Данілавічютє, Л. Трофименко, В. Ільяна, Ю. Рібцун, З. Мартинюк, Г. Грибань. – Інститут спеціальної педагогіки і психології НАПН України, 2022. – 847 с.
ISBN 978-966-189-640-5
У посібнику представлено діагностико-компенсаційний інструментарій, який охоплює фонологічний, лексико-граматичний, синтаксичний компоненти мовленнєвої діяльності, а також пізнавальні процеси на рівні усного та писемного мовлення відповідно до освітніх програм, сучасних методик діагностики й логопедичного впливу, що створено з урахуванням механізмів порушень мовлення в дітей молодшого шкільного віку, а також симультанного залучення різнопрофільних фахівців і батьків (як важливої складової облаштування компетентного психолінгвістичного середовища) до процедури виявлення й технології компенсації обмежень мовленнєвого функціонування.
Упровадження сприятиме вдосконаленню якості надання логопедичної допомоги здобувачам освіти молодшої ланки з тяжкими порушеннями мовлення.
Для педагогів, учителів-логопедів, практичних психологів початкової ланки освіти, батьків дітей з тяжкими порушеннями мовлення, працівників інклюзивно-ресурсних центрів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, викладачів та студентів вишів.