Вовченко О.А. Емоції та почуття дитини: навчально-методичний посібник для педагогів та батьків: в 2 част. Ч. 1: Відчувати, емпатувати і чому навчати у воєнний час. Ч. 2: Стрес, почуття втрати, провина: чому навчати і як допомагати у повоєнний час. Київ, 2023. 31 с. (Ч.1). 22 с. (Ч. 2).
Втрата стабільності посилила занепокоєння, збільшуючи невротизацію, кількість негативних поведінкових, емоційно-вольових та саморегуляційних реакцій – освітянам та психологам все частіше доводиться працювати з дітьми, родинами, які перенесли психологічну травму. Для освітян та батьків автором здійснено спробу розкрити основні проблемні аспекти, яким необхідно приділити увагу, як то: психологічні стани стресу у дітей, специфіка консультування таких станів під час війни та у післявоєнний період, особливості групової психологічної роботи та індивідуальних консультацій з дітьми, що постраждали від воєнних дій, психологічна терапія та допомога за умов проживання таких станів як втрати та почуття провини.
Частина 1. (Завантажити)
Частина 2. (Завантажити)