Технології корекційно-розвивальної роботи в інклюзивному навчальному закладі: позаурочний час: навчально-методичний посібник

Квітка Н.О., Лапін А.В. Технології корекційно-розвивальної роботи в інклюзивному навчальному закладі: позаурочний час: навч.-метод. посіб. Київ: Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. 2020. 156 с.

У навчально-методичному посібнику представлено особливості організації інклюзивного простору та процесу навчання в в позаурочний час. Розглянуто особливості співпраці асистента дитини та викладачів у гуртковій роботі. Здійснено теоретичне обґрунтування та окреслено нормативно-правове, організаційне та дидактико-методичне забезпечення змісту діяльності позашкільної освіти, зокрема розроблено алгоритм адаптації та модифікації програмового матеріалу, наведено навчальні програми для позашкільної освіти. Посібник адресовано керівникам позашкільних закладів освіти, керівникам гуртків, асистентам дитини, методичним працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, студентам педагогічних університетів, працівникам соціальних служб, батькам дітей з особливими освітніми потребами.

Завантажити