10 листопада відбувся ІІІ Міжнародний конгрес «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення», на якому відбулося пленарне засідання, пройшли інноваційні майстер-класи, тренінги, інтерактивні презентації, семінари-диспути, воркшопи.
Науковими співробітниками лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України проведено серію майстер-класів та воркшоп за участі педагогів експериментальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями №19 м. Біла Церква та №26 м. Києва.
Учасники інноваційних заходів, а саме воркшопу «Азбука творчості для дітей з особливими освітніми потребами» (тренери Г. Блеч, С. Трикоз, О. Чеботарьова Н. Ярмола та педагоги спеціальної школи №19 О. Рибак, Т. Юрченко, Є.Пахомчук, С. Цимбал);
майстер-класів «Формування почуття ритму у дітей з інтелектуальними порушеннями» (тренери І. Гладченко, Л. Василевська);
«Компенсаторне навчання української мови дітей з інтелектуальними порушеннями” та «Комплексне застосування методики ТАН-Содерберг в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями» (тренери методист проекту «Перспектива 21-3» Н. Ліщук та корекційний педагог спеціальної школи№26 та ВБО «Даун Синдром» Т. Литвиненко) продемонстрували сучасні технології компенсаторного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями, залучили до творчої інтерактивної роботи педагогів, психологів, логопедів, реабілітологів, студентів, батьків дітей з особливими потребами.
Учасники майстер-класів та творчих майстерень ознайомилися з вітчизняним та міжнародним досвідом навчання дітей з інтелектуальними порушеннями, мали змогу опанувати традиційні та нетрадиційні форми, методи адаптивного навчання та апробувати сучасні корекційні методики роботи з дітьми означеної категорії.
ДЯКУЄМО УСІМ УЧАСНИКАМ за активну участь та плідну співпрацю!