Методичні основи корекційного навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: математика: практичний посібник

Гладченко І. В. Методичні основи корекційного навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: математика: практ. посіб. Київ: Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2025. 130 с.
ISВN 978-617-8531-81-2
Рекомендовано Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 8 від 26.06.2025 р.)

У методичному посібнику висвітлено теоретичні та практичні засади викладання математики учням 5-10 класів із порушеннями інтелектуального розвитку у спеціальних закладах освіти та у спеціальних класах закладів загальної середньої освіти. Описано зміст шкільного курсу математики та його адаптацію до освітніх потреб таких учнів. Розглянуто корекційно-розвивальний потенціал математичної освіти, зокрема вплив на розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті та інших когнітивних функцій. Проаналізовано специфіку методичних підходів, використання наочності, практично-орієнтованих завдань і міжпредметних зв’язків. Посібник містить практичні рекомендації, зразки уроків, календарно-тематичне планування, що допомагає педагогам ефективно організувати навчальний процес з урахуванням особливих освітніх потреб учнів.

Завантажити