Кобильченко В. В. Теоретичні основи формування життєстійкості у дітей з порушеннями зору в умовах кризових ситуацій: монографія. Київ: Видавець Цибульська, 2025. 261 с.
ISBN 978-617-8324-60-5
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 10 від 20.10.2025 р.)
У монографії відображені різні наукові підходи щодо визначення поняття «життєстійкість», її структури та ролі у функціонуванні особистості. У монографії також висвітлюються теоретичні основи формування життєстійкості у дітей з порушеннями зору в умовах кризових ситуацій, визначено природу життєстійкості особистості, чинники її формування в дитячому віці та її вплив на психосоціальний розвиток і функціонування дітей з порушеним зором. Велика увага приділяється ознайомленню читачів із особливостями особистісного функціонування на психічному та соціальному рівні дітей з порушеннями зору в дошкільному та молодшому шкільному віці.
Монографія може бути корисною науковцям та аспірантам, викладачам та студентам педагогічних коледжів та університетів, психологам, педагогам загальноосвітніх та спеціальних дошкільних закладів, інклюзивно-ресурсних центрів.