Навчальна поведінка дитини з ООП: рівні поведінкового втручання: науково-методичний посібник

Компанець Н. М. Навчальна поведінка дитини з ООП: рівні поведінкового втручання : наук.-метод. посіб. Київ: Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2025. 88 с.

ISBN 966-8663-27-7

Рекомендовано до друку вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол №8 від 26 червня 2025 р.)

У науково-методичному посібнику представлено науковий аналіз сучасного уявлення про навчальну поведінку, зокрема про структуру, особливості психолого-педагогічного супроводу, нейропсихологічні закономірності навчальної поведінки і виконавчих функцій як її основи. У посібнику подано аналіз становлення навчальної поведінки з огляду на вікову періодизацію. Посібник адресовано фахівцям закладів загальної освіти, спеціалістам, які реалізують інклюзивну практику, батькам дітей з ООП, студентам. Посібник може бути використаний як навчально-методичний для підготовки бакалаврів та магістрів за напрямом «Психолого-педагогічна освіта», в системі підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки фахівців у галузі інклюзивної та спеціальної освіти.

Завантажити