25 січня 2018 року на засіданні Президії НАПН України було заслухано звіт завідувача лабораторії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника Данілавічютє Еляни про результати виконання трирічної НДР «Освітні технології реалізації психолінгвістичного підходу в корекційно-розвивальному навчанні дітей з порушеннями мовлення» (2015-2018 р.р.), у якому розкрито теоретичні підходи до розроблення наукового і навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу школярів з тяжкими порушеннями мовлення, репрезентовано зміст і результати впровадження навчально-методичного інструментарію.
На підставі висновків комісії на чолі з дійсним членом (академіком) НАПН України, доктором педагогічних наук, професором Бібік Н., виступів Лобайчук Г. (спеціаліста відділу спеціальної освіти Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України), Мартинчук О. (кандидата педагогічних наук, завідувача кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка), Івашко О. (заступника директора з навчально-виховної роботи Лисогірської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Первомайського району Миколаївської обласної ради), Засенко В. (академіка НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, директора Інституту спеціальної педагогіки НАПН України), Колупаєвої А. (члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заступника директора з наукових питань Інституту спеціальної педагогіки НАПН України), а також членів Поезидії НАПН України на чолі з Президентом НАПН України академіком Кременем В., результати НДР лабораторії було позитивно оцінено і надано пропозиції щодо подальшого вдосконалення діяльності.
Колектив лабораторії висловлює вдячність за допомогу у підготовці матеріалів і підтримку дирекції Інституту, Науковій частині, учасникам обговорення результатів діяльності лабораторії, а також усім присутнім на засіданні науковим співробітникам Інституту спеціальної педагогіки.