Координаційна нарада щодо удосконалення питань методичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів

19 березня 2018 року при МОН Ураїни відбулася координаційна нарада щодо удосконалення питань методичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за організації Колупаєвої Алли Анатоліївни, заступника директора Інституту спеціальної педагогіки НАПН України; Авертісян Наїри, керівника Програми захисту дітей ЮНІСЕФ; Долініної Ольги Володимирівни, представника ЮНІСЕФ; Мельник Аліни Юріївни, експерта Благодійного Фонду Порошенка; Болкун Марини Олександрівни, головного спеціалісту відділу інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів департаменту загальної та середньої освіти МОН України.

У ній взяли участь співробітники Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Прохоренко Леся Іванівна, завідувач відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами; Луценко Інна Василівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання; Федоренко Оксана Филимонівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху; Данілавічютє Еляна Анатоліївна, завідувач відділу логопедії; Корецька Неля Олексіївна, головний спеціаліст відділу інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів департаменту загальної та середньої освіти МОН України; Макарук Олена Олександрівна, головний спеціаліст відділу праці та нормативно-інформаційного забезпечення департаменту економіки та фінансування МОН України; Михайленко Тетяна Георгіївна, експерт Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром»; Самсонова Лариса Олександрівна, генеральний директор Директорату інклюзивної та позашкільної освіти;Скрипник Тетяна Вікторівна, професор кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини, Київського університету Бориса Грінченка; завідувачі районних ПМПК міста Києва; директори комунальних спеціальних загальноосвітніх навчально-реабілітаційних закладів.

Тема наради: проблеми інклюзивної освіти в Україні, створення ІРЦ, здобутки і напрацювання у цій сфері та розроблення методичного забезпечення для ІРЦ.