До всеукраїнського фестивалю науки, відділом освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки НАПН України за сприяння Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради на базі спеціальної школи № 19 м. Біла Церква, 17 травня 2018р. організовано та проведено науково-практичний семінар «Сучасні корекційно-адаптивні технології освіти дітей з комплексними порушеннями розвитку».
До участі у заході були запрошені науковці, викладачі, педагоги закладів освіти, зокрема вихователі-методисти, учителі-логопеди, корекційні педагоги. У роботі семінару взяли участь начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Петрик Ю.Ф., начальник відділу дошкільної освіти Чуб О.В., проректор Академії неперервної освіти Алєксєєва О.І., методист дошкільної освіти НМЦ управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Семизорова В.В.
У рамках семінару науковцями Інституту спеціальної педагогіки було презентовано сучасні підходи та технології до організації освітнього процесу для дітей з комплексними порушеннями розвитку (Чеботарьова О.В., Гладченко І.В., Трикоз С.В., Ярмола Н.А.). Фахівці закладів освіти мали можливість отримати відповіді на поставлені запитання щодо методики та організації впровадження інклюзивного навчання та здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Неймовірне захоплення присутніх викликали інтерактивні майстер-класи, проведені педагогами спеціальної школи № 19 м. Біла Церква, зокрема: «Подорож у країну кольорів», «Царівна квітів – троянда», інтегровані корекційно-розвивальні заняття з лікувальної фізичної культури та ритміки, заняття з активної психологічної взаємодії.
Під час роботи дискусійного майданчика учасники семінару мали змогу поділитися проблемами, які виникають перед закладами щодо організації роботи в умовах інклюзії, та шляхами їх вирішення.
Учасники заходу висловили побажання проводити подібні заходи на постійній основі, що дасть можливість ефективному обміну досвідом та розширенню власних педагогічних кейсів.