Білінгвальний  підхід  до  навчання  дітей  із порушеннями  слуху  в  Новій Українській Школі

Відділ навчання жестової мови 18 жовтня 2018 року на базі Чернігівського навчально-реабілітаційного центру №1 провів науково-практичний семінар «Білінгвальний  підхід  до  навчання  дітей  із порушеннями  слуху  в  Новій Українській Школі», присвячений 25-річному ювілею від створення Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Учасників семінару привітав директор Чернігівського навчально-реабілітаційного центру №1 Анатолій Петрович Коломієць.

Відеовітання з побажаннями плідної й цікавої роботи передала з м. Києва голова Центрального правління Українського товариства глухих Ірина Іванівна Чепчина.

Доповідачі презентували учасникам семінару одноосібні та співдоповіді щодо ключових проблем навчання дітей із порушеннями слуху в сучасних освітніх реаліях.

Спікерами семінару стали: Наталія Борисівна Адамюк, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання жестової мови; Ігор Володимирович Бондаренко, перекладач жестової мови вищої категорії, перекладач жестової мови та ведучий програм КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»; Олена Анатоліївна Дробот, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання жестової мови; Анна Володимирівна Замша, кандидат психологічних наук, завідувач відділу навчання жестової мови; Оксана Филимонівна Федоренко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей із порушеннями слуху; Тетяна Павлівна Кернякевич, аспірант відділу освіти дітей із порушеннями слуху.

Увазі учасників були представлені доповіді про:

  • особливості упровадження Концепції Нової Української Школи та Державного стандарту початкової освіти в діяльність спеціального закладу;
  • специфіку навчання дітей з порушеннями слуху з різних родин за принципами білінгвального підходу;
  • вимоги до професійної компетентності педагогів системи бімодально-білінгвального навчання дітей із порушеннями слуху;
  • філософію і технології білінгвального жестово-словесного навчання таких дітей;
  • роль і своєрідні завдання корекційно-розвиткової роботи за реалізації білінгвального підходу до навчання та багато іншого.

 

Надзвичайне зацікавлення і захоплення учасників викликав, проведений Наталією Борисівною Адамюк, майстер-клас з викладання уроку української жестової мови з теми «Портрет людини».

Колектив відділу навчання жестової мови висловлює щиру подяку усім співробітникам Чернігівському навчально-реабілітаційному центру №1 за відкритість до пізнання нового і гостинність. Завдячуємо всім учасникам семінару за вашу активну позицію й небайдуже ставлення до вирішення проблем надання якісних освітніх послуг для дітей із порушеннями слуху. Бажаємо всім вам здоров’я, натхнення та вдячних вихованців!

 

З повагою,

 колектив відділу навчання жестової мови