Упродовж серпня 2019 р. наукові співробітники відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України брали участь у серпневих науково-практичних заходах, що проводилися на базі освітніх та наукових закладів, серед яких: Національна академія педагогічних наук України; Полтавський навчально-реабілітаційний центр Полтавської обласної ради; Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Віночок», м. Бровари Київської області; Центр раннього розвитку ВБО «Даун Синдром»; Новопечерська школа, м. Київ; Корекційно-розвивальний центр ГО «Маленький Принц», м. Київ.
Основні питання, що розкривалися науковцями, стосувалися психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в закладах освіти, зокрема такі:
- наукові підходи до формування комунікативної компетентності дітей із затримкою психічного розвитку;
- основні завдання логоритміки, використання логоритмічних прийомів у роботі з дітьми;
- особливості пізнавального розвитку та готовність до навчання дітей із синдромом Дауна;
- особливості складання індивідуальної програми розвитку для дітей з аутизмом;
- створення та виявлення актуальних цілей розвитку для дітей з аутизмом;
- досвід конструктивного вирішення конфліктних ситуацій;
- формування комунікативних умінь і навичок.