Автори: Омельченко І. М., Федорович Л. О.
Анотація: У програмі з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 класів дітей із ЗПР запропоновано алгоритми корекційно-розвиткової роботи в кожному класі із диференціацією її змісту на корекційно-логопедичну та розвиткову із врахуванням порушень мовлення (фонетичних,
фонетико-фонематичних, загального недорозвитку мовлення, дизартрій, ринолалій, лексико-граматичних недоліків; дислексій і дисграфій) у дітей із ЗПР. Розкрито зміст роботи вчителя-логопеда і вчителя початкових класів за видами мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння (аудіювання), говоріння, читання і письмо) та окремим блоком запропоновано зміст роботи з формування спілкування. Упровадження програми сприятиме розширенню можливостей розвитку усного та писемного мовлення, формуванню лінгвістичної, читацької, комунікативної компетентностей шляхом запровадження інноваційної системи корекційно-розвиткової роботи з молодшими школярами із затримкою психічного розвитку. Програма адресована вчителям-логопедам, учителям-дефектологам, вчителям початкових класів різних типів навчальних закладів, які відвідують молодші школярі із ЗПР, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів, науково-педагогічним працівникам вишів, студентам закладів вищої освіти, усім, кого цікавлять проблеми розвитку мовленнєвої діяльності в зазначеної категорії дітей.