![](https://ispukr.org.ua/wp-content/uploads/2019/09/2018_Яременко-О.В._кор-програма-2-1_page-0001-543x768.jpg)
Автор: Яременко О.В.
Анотація: Більшість дітей з церебральним паралічем, навіть ті, які пройшли дошкільну підготовку, все ще мають труднощі в засвоєнні навчального матеріалу, зумовлені порушенням розвитку пізнавальної діяльності, психічного розвитку та мовлення. Відхилення в психічному розвитку значною мірою зумовлені недостатністю у дітей практичної діяльності та соціального досвіду, комунікативних зв’язків з оточуючими, неможливістю здійснення повноцінної ігрової діяльності (О. Мастюкова, М. Іпполітова, Р. Бабенкова та ін.). Ця категорія дітей особливо потребує індивідуальної допомоги, підтримки як в умовах сім’ї, так і на початковому етапі навчання.