Методична карта майстерні
Мета: ознайомити учасників з нормативно-правовими та організаційно-методичними аспектами діяльності асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням; окреслити практичні кроки щодо успішної реалізації принципів інклюзивного навчання для усіх учасників навчально-виховного процесу.
Всім учасникам майстерні буде запропоновано стати членами команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами та розробити індивідуальну програму розвитку для дитини з особливими освітніми потребами.
Цільова аудиторія: педагоги загальноосвітніх навчальних закладів, асистенти педагога, викладачі, працівники ІРЦ, представників управлінь освіти
У ході роботи педагогічної майстерні розглядатимуться наступні питання:
- Зміст роботи асистента вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням та фахова співпраця з педагогом
Спікер: Коваль Людмила Вікторівна, кандидат пед. наук., старший науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки та психології імені М. Ярмаченка НАПН України;
- Участь асистента вчителя у складанні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами
Спікери: Квітка Наталія Олегівна, кандидат пед. наук., старший науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки та психології імені М. Ярмаченка НАПН України;
Лапін Андрій Володимирович, кандидат пед. наук, старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки та психології імені М. Ярмаченка НАПН України.
- Розроблення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: командний підхід.
Спікери: Ярмола Наталя Анатоліївна, кандидат пед. наук, завідувач відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки та психології імені М. Ярмаченка НАПН України;
Компанець Наталія Миколаївна, кандидат психол. наук., старший науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки та психології імені М. Ярмаченка НАПН України.
Запрошуємо до участі та співпраці!