Наука і практика – в єдності на шляху інноваційної освіти!

Наука і практика – в єдності на шляху інноваційної освіти!

Під таким гаслом 29 серпня 2017 року відбулась педрада у Київській спеціальній школі для дітей з інтелектуальними порушеннями № 26.

У засіданні педради прийняли участь співробітники лабораторії олігофренопедагогіки (Чеботарьова О. В., Гладченко І. В., Ярмола Н. А., Бобренко І. В.) та лабораторії корекції та розвитку дітей з аутизмом (Сухіна І. В.) Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

 

Зустріч проходила в цікавому інтерактивному режимі, що дало змогу педагогам, в процесі спілкування з колегами та науковцями, обмінятися досвідом та відшукати відповіді на актуальні питання педагогічної діяльності.

 

 

Директор закладу, Павлюченко О. М., здійснила глибокий аналіз діяльності школи у 2016-2017 н.р. та окреслила нові завдання на новий навчальний рік.

О. В. Чеботарьова ознайомила педагогів із напрямами діяльності лабораторії та сучасними  науковими та навчально-методичними розробками.
У контексті співпраці науки та практики було представлено спільні напрацювання колективу щодо організації корекційно-розвивального простору, навчально-методичного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями.

Під час засідання всі учасники мали можливість ознайомитись із освітньою системою роботи Німеччини (зокрема, щодо надання послуг дітям з особливими потребами в закладах з інклюзивним навчанням).

 

Висловлюємо щиру вдячність адміністрації та колективу Київської спеціальної школи для дітей з інтелектуальними порушеннями № 26 за запрошення та плідну співпрацю!