Круглий стіл:
«Зміст та психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивальних занять у навчанні школярів із затримкою психічного розвитку»
23 листопада 2017 р.
Актуальність тематики круглого столу обумовлюється необхiднiстю вирiшення проблем органiзацiї навчання i виховання дітей із затримкою психічного розвитку у школi, якi покликанi забезпечити розвиток кожного учня, створити такі умови, які сприятимуть формуванню у школярів із ЗПР умiнь перетворювати здобутi знання на iнструмент творчого освоєння свiту.
Учасники круглого столу «Зміст та психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивальних занять у навчанні школярів із затримкою психічного розвитку» – керівники і представники Інституту спеціальної педагогіки НАПН України лабораторії інтенсивної педагогічної корекції, Трипільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-II ступенів (с. Трипілля, Київської області) обговорять питання розроблення та впровадження інноваційних технологій і моделей корекційно-розвивального навчання дітей із затримкою психічного розвитку; особливості проведення корекційно-розвивальних занять у навчанні школярів із затримкою психічного розвитку; стан, проблеми та перспективи навчально-методичного забезпечення учнів із затримкою психічного розвитку в спеціальних та інклюзивних навчальних закладах.