Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів з особливими освітніми потребами: навчання та супровід»

 

Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів з особливими освітніми потребами: навчання та супровід» містить матеріали сучасних моделей організації навчання  дітей з особливими потребами. Запропоновано авторські підходи до вирішення проблем розвитку, навчання  і соціалізації таких дітей. Окреслено теоретико-методологічні засади та представлено психолого-педагогічні моделі допомоги дітям особливими освітніми потребами в процесі навчання та соціалізації.

Практичні завдання, запропоновані авторами, спрямовані на вирішення необхідних розвиваючих і освітніх завдань школярів з особливими потребами, стануть у нагоді вчителям при проведенні корекційно-розвивальної роботи, визначенні особливостей її змісту, спе­ціальних методів, способів і умов, які максимально сприятимуть засвоєн­ню знань і соціальному розвитку дітей.

Запропоновані матеріали стануть у нагоді педагогічним працівникам, психологам спеціальних та інклюзивних закладів освіти, родинам дітей з  особливими потребами та всім, кому небайдужа доля таких дітей.

 

 

Завантажити