Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів з особливими освітніми потребами: навчання та супровід» містить матеріали сучасних моделей організації навчання дітей з особливими потребами. Запропоновано авторські підходи до вирішення проблем розвитку, навчання і соціалізації таких дітей. Окреслено теоретико-методологічні засади та представлено психолого-педагогічні моделі допомоги дітям особливими освітніми потребами в процесі навчання та соціалізації.
Практичні завдання, запропоновані авторами, спрямовані на вирішення необхідних розвиваючих і освітніх завдань школярів з особливими потребами, стануть у нагоді вчителям при проведенні корекційно-розвивальної роботи, визначенні особливостей її змісту, спеціальних методів, способів і умов, які максимально сприятимуть засвоєнню знань і соціальному розвитку дітей.
Запропоновані матеріали стануть у нагоді педагогічним працівникам, психологам спеціальних та інклюзивних закладів освіти, родинам дітей з особливими потребами та всім, кому небайдужа доля таких дітей.