Алгоритми корекції мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку

В межах презентації Ірина Омельченко, доктор психол.н., старший науковий співробітник висвітлить основні алгоритми корекції мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку.

Алгоритми корекції мовлення узгоджуються з корекційно-розвивальною програмою «Розвиток мовлення» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти.

Розкрито зміст роботи вчителя-логопеда і вчителя початкових класів за видами мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння (аудіювання), говоріння, читання і письмо) та окремим блоком запропоновано зміст роботи з формування спілкування.

Упровадження змісту програми, запропонованої в презентації, сприятиме розширенню можливостей розвитку усного та писемного мовлення, формуванню лінгвістичної, читацької, комунікативної компетентностей шляхом запровадження інноваційної системи корекційно-розвиткової роботи з молодшими школярами із затримкою психічного розвитку.

Презентація адресована вчителям-логопедам, учителям-дефектологам, вчителям початкових класів різних типів навчальних закладів, які відвідують молодші школярі із ЗПР, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів, науково-педагогічним працівникам вишів, студентам закладів вищої освіти, усім, кого цікавлять проблеми розвитку мовленнєвої діяльності в зазначеної категорії дітей.

 

Завантажити