Презентація кандидата психологічних наук, старшого наукового співробітника відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Оксани Мякушко «Психологічний супровід учнів з інтелектуальними та комплексними порушеннями розвитку в процесі навчання» присвячена підвищенню ефективності психологічного супроводу дітей. Зазначено, що сьогодення ставить виклик перед вчителем і психологом до прийняття на себе ролі менеджера, що стосується як координації зусиль та взаємодії учасників системи супроводу, так і  управління поведінкою різних систем (соціальною групою учнів чи батьків класу, освітньою діяльністю в процесі опанування знаннями й вміннями, або особистістю учня з його індивідуальними особливостями) для їх повноцінного функціонування та розвитку на основі закономірностей дії механізмів самоуправління. Відповідно, виходячи з сучасного розуміння менеджменту освіти та сучасної природничо наукової картини світу, запропоновано розглядати психолого-педагогічний супровід дитини з інтелектуальними і комплексними порушеннями з точки зору менеджменту психофізичного розвитку дитини та її соціалізації. З метою підвищення менеджерської компетентності психолога і вчителя щодо створення оптимальних умов для розвитку у дітей інтегративних якостей й компетентностей (зокрема, стимулювання активності дітей, формування у них соціального та емоційного інтелекту, навичок контролювати та регулювати власні дії) окреслені психологічні рекомендації із застосування здоров’язберігаючих і природовідповідних стратегій та технологій навчання й розвитку.

 

Завантажити