Організація інклюзивного навчання у закладах позашкільної освіти відіграє суттєве значення для осіб, що мають особливі освітні потреби, оскільки середовище позашкільного закладу має можливість змоделювати соціальне середовище, з яким має взаємодіяти особа з ООП. Відтак, надання відповідних знань та консультування  є вагомим для фахового зростання педагогів, що працюють у закладах позашкільної освіти (ЗПО). 23 лютого 2021 р. в рамках проведення курсів підвищення кваліфікації для працівників закладів позашкільної освіти відбулася онлайн зустріч з використанням платформи Google Meet науковця відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України з педагогами закладів позашкільної освіти. Зокрема, провідний науковий співробітник к.п.н. Коваль-Бардаш Л.В. провела онлайн семінар «Організація інклюзивного навчання в ЗПО», у якому розглянуто основне законодавче та методичне підґрунтя організації інклюзивного навчання у закладах ЗПО. Також розглянуті практичні питання щодо аналізу комплексного висновку інклюзивно-ресурсного центру, копія якого має подаватися у заклад, розроблення індивідуальної програми розвитку (ІПР) командою супроводу та ін.

 

 

NATSIONALʹNYY EKOLOHO-NATURALISTYCHNYY TSENTR UCHNIVSʹKOYI MOLODІ
Організація інклюзивного навчання в ЗПО
https://youtu.be/gYU7I9e9OB4