18 березня 2021 р. за сприяння Інформаційно-видавничої агенції «Освіта України» к.пед.н., с.н.с. відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України Юлією Рібцун було проведено вебінар «Формування фонологічного компонента мовлення, або як важливо вчити дітей чути, розрізняти та правильно вимовляти звуки». Його активними учасниками стало 96 осіб з України, Німеччини та Чехії. Слухачі мали змогу: 1) пригадати з чого складається «завод по виробництву звуків», класифікацію звуків української мови, види порушень звуковимови; 2) дізнатися про відмінності між фонемою та звуком, функції фонематичної системи, багаторівневий процес фонемного розпізнавання, фонетичний, фонематичний і мовленнєвий слух, послідовність розвитку фонематичних процесів в онтогенезі, види фонематичного аналізу та важливості дотримання їх послідовності при роботі з дітьми, формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності за умов порушеного усного та писемного мовлення; навчитись визначати «пошкоджений» фонематичний процес і знаходити шляхи його компенсації, прийомам постановки основних груп звуків, багатоваріативно використовувати у своїй роботі слова-пароніми, ефективно застосовувати фонетичні абетки та звукові підказки, попереджати порушення читання та письма у дошкільнят. Додаткова інформація про вебінар міститься тут: https://www.ra-ou.com.ua/index.php?id=722, https://www.ra-ou.com.ua/index.php?id=711