Відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти освітній процес це передання від покоління до покоління інформації, знань, розумінь, ставлень, цінностей, вмінь, компетентностей та способів поведінки, що накопичені суспільством. При цьому комунікація є основним механізмом, що забезпечує освітній процес.
Налагодження якісної комунікації в освітньому процесі є визначальним фактором у досягненні мети освіти та високих академічних і соціальних результатів освіти.
Для закладів, де здобувають освіту глухі та напівглухі діти вирішення проблеми комунікації є наріжним каменем для забезпечення їхніх особливих освітніх потреб.
Як вирішити проблему комунікації в освіті глухих при інклюзивній та спеціальній формах навчання ділиться досвідом на сайті Нова Українська Школа наш фахівець – Наталія Адамюк, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
Найважливіше – комунікація. Як працювати з глухою дитиною в інклюзивному класі