КОМУНІКАЦІЯ – ОСНОВНИЙ МЕХАНІЗМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти освітній процес це передання від покоління до покоління інформації, знань, розумінь, ставлень, цінностей, вмінь, компетентностей та способів поведінки, що накопичені суспільством. При цьому комунікація є основним механізмом, що забезпечує освітній процес.

Налагодження якісної комунікації в освітньому процесі є визначальним фактором у досягненні мети освіти та високих академічних і соціальних результатів освіти.

Для закладів, де здобувають освіту глухі та напівглухі діти вирішення проблеми комунікації є наріжним каменем для забезпечення їхніх особливих освітніх потреб.

Як вирішити проблему комунікації в освіті глухих при інклюзивній та спеціальній формах навчання ділиться досвідом на сайті Нова Українська Школа наш фахівець – Наталія Адамюк, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.

 

Найважливіше – комунікація. Як працювати з глухою дитиною в інклюзивному класі