Одним з важливих напрямів роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України є надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сучасними освітньо-професійними програмами.

Послуги Інституту – унікальні, вузько профільні, затребуванні; враховують актуальні підходи, інноваційні навчальні та корекційні технології, практичні авторські методики, що забезпечується професійним складом викладачів, сере яких доктори і кандидати наук, провідні фахівці галузі.

Сьогодні педагоги мають можливість обирати надавачів таких послуги і це зумовлює підвищенні вимоги до їхньої якості.

Відділ освіти дітей з порушеннями слуху серед найбільш затребуваних, що свідчить про високий фаховий рівень, доброзичливу, сприятливу, творчу атмосферу, тісну співпрацю з закладами освіти, які навчають  дітей з порушеннями слуху.

7-10 червня 2021 року відбулися КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ СУРДОПЕДАГОГІВ Чернівецького обласного навчально-реабілітаційного центру №1за освітньо-професійною програмою «Технології корекційно-розвивальної роботи та навчання дітей з порушеннями слуху (з кохлеарними імплантами)». 

 

Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр №1 (директор Олена Савчук) – сучасний спеціальний заклад, який тривалий час плідно співпрацює з інститутом, проведено численні курси, майстер класи в рамках міжнародних конгресів, всеукраїнські та регіональні семінари, вебінари. Одним з перших Чернівецький обласний НРЦ №1 розпочав впровадження нових напрямів діяльності – комплексна оцінка розвитку дитини и та визначення особливих освітніх потреб у співпраці з ІРЦ, надання корекційно-реабілітаційних послуг дітям, які навчаються в інклюзивних закладах, консультування батьків дітей раннього віку та, як свідчення високого професійного рівня педагогів, участь у підвищенні кваліфікації фахівців спільно з обласним ІППО. Творча, дружня, високопрофесійна команда НРЦ забезпечує високі освітні результати та реабілітаційні послугу, має перспективи власного розвитку у напрямі кращих міжнародних стандартів спеціальної освіти.

В рамках курсів співробітниками відділу представлено три модулі:

Модуль 1. Актуальні підходи до навчання та супроводу дітей з порушеннями слуху в умовах модернізації освіти (Світлана Литовченко, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями слуху; Оксана Таранченко, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху).

 

 

Модуль 2. Інноваційні технології слухомовленнєвого розвитку дітей з порушеннями слуху (Валентина Жук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху; Володимир Шевченко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху).

 

Модуль 3. Сучасні технології викладання в освіті дітей з порушеннями слуху: ефективний кейс педагога. 8 год. (Віра Литвинова, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху; Оксана Таранченко, доктор педагогічних наук, головний науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху).

 

 

Учасники курсів взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал», на якій було представлено цікавий виступ «Mr.Leader. Education & Care System – інноваційний підхід в освіті та догляді дітей дошкільного віку» (Наталія Піканова, аспірант Інституту, директор Дитячого центру «Mr.Leader»).

 

Методичний та організаційний супровід курсів фахово забезпечувала Тетяна Костенко, кандидат психологічних наук директор Психологічного консультативно-тренінгового центру Інституту).

Вітаємо колег із успішним проходженням курсів та завершенням навчального року!

Цінуємо співпрацю та бажаємо подальших досягнень!