Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток : навчально-методичний посібник

Чеботарьова О. В. Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьо­ва, І. В. Гладченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 128 с.

 

Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушенням інте­лектуального розвитку в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут деталь­ну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі потреби молодших школярів, технології і методи роботи з дітьми із ПІР. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами фор­мування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради.

Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профіль­них вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.

 

Завантажити