Особливості слухомовленневого розвитку та педагогічної підтримки дітей з кохлеарними імплантами

Багато родин через війну вимушено тимчасово змінили місце проживання. Серед них є й родини з дітьми порушеннями слуху, які до війни здобували освіту у спеціальних та інклюзивних дитячих садках та школах, де педагоги обізнані із специфікою слухового сприймання, пізнавальної діяльності, мовлення таких дітей, володіють жестовою мовою. У закладах освіти, до яких на навчання прийшли діти з порушеннями слуху з тимчасово переміщених родин, можуть виникати певні труднощі через недостатність інформації про те, якої саме допомоги вони потребують. На підтримку педагогів започатковуємо серію матеріалів про специфіку роботи з дітьми з порушеннями слуху.
Усвідомлюючи всі ризики та складності воєнного стану, працюємо заради наших дітей.