Фізичні вправи і рухливі ігри

Під час війни багато закладів, які навчають дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, надають освітні послуги дітям, яких евакуйовано та розміщено для проживання та навчання в інших установах, безпечних для проживання та навчання. Такі діти, які отримали травмівний досвід,  потребують постійного психолого-педагогічного супроводу та підтримки педагогів, психотерапевтичного впливу та корекції розвитку. 

На допомогу педагогам, які докладають багато зусиль для того, щоб їхні учні розвивалися та завжди відчували підтримку своїх вчителів, відділ освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України продовжує розробляти та висвітлювати начальні матеріали, які стануть у нагоді фахівцям, волонтерам, батькам дітей з особливими освітніми потребами.

Важливість корекції психоемоційного і фізичного стану дітей з особливими освітніми потребами – на жаль, це наша дійсність в умовах воєнного стану. При проведенні корекційної роботи з поліпшення стану дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у випадку реакції на стрес та критичну ситуацію серед адаптивних дій важливе місце займає застосування спеціально підібраних фізичних вправ і рухливих ігор. Розгляду цього питання присвячено представлену презентацію.

З повагою, Олена Чеботарьова, Ганна Блеч, Ірина Гладченко, Іннна Бобренко, Сніжана Трикоз, Ірина Сухіна, Оксана Мякушко.

#ВідділОсвітиДітейЗПорушеннямиІнтелектуальногоРозвитку


Завантажити