Шановні сурдопедагоги, щоб допомогти вам у підготовці до дистанційних занять з розвитку слухового сприймання і мовлення дітей з порушеннями слуху, ми підготували навчальні матеріали, які допоможуть дітям правильно сприйняти та засвоїти склад слів. Презентація може бути корисною, зокрема, у роботі із дітками, слухопротезованими системами кохлеарної імплантації.
Слайди запропонованої презентації містять дидактичні матеріали для
- сприймання та відтворення ритмів (для пропедевтичної роботи із сприймання і засвоєння структури слів),
- розрізнення окремих характеристик звучання складів (на прикладі глухості – дзвінкості, м’якості – твердості приголосних, що входять до їх складу),
- порівняння та розрізнення слів, що суттєво різняться за кількістю складів: один – три, один – чотири, два – чотири склади (такі слова легше розрізняти на слух, роботу з їх порівняння й розрізнення проводять переважно на початкових етапах), із суттєво різними та схожими частотними характеристиками,
- визначення складової структури слів та їх засвоєння,
- виявлення наявності заданих звуків та складів у словах.