Робоча зустріч за участі науковців Відділ освіти дітей з порушеннями слуху та фахівців Центру слухової реабілітації АВРОРА

6 квітня 2023 року в Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М.Ярмаченка НАПН України відбулася робоча зустріч за участі науковців Відділу освіти дітей з порушеннями слуху та фахівців Центру слухової реабілітації АВРОРА.

 У Центрі слухової реабілітації АВРОРА надається ефективна слухова допомога вищого міжнародного рівня з використанням передових методик і обладнання, виконується повний комплекс слухової реабілітації: скринінг слуху новонароджених, обстеження слуху об’єктивними та суб’єктивними методами для дітей і дорослих, слухопротезування слуховими апаратами та системами кохлеарної імплантації, розвиток слухового сприймання та мовлення пацієнтів від новонароджених до пацієнтів похилого віку.

https://aurora.ua/

https://www.facebook.com/AuroraHRC/

 У зустрічі взяли участь науковці Відділу освіти дітей з порушеннями слуху: д.пед.н., завідувач Світлана Литовченко; д.пед.н., проф., радник директора, головний науковий співробітник В’ячеслав Засенко; к.пед.н. старший науковий співробітник Валентина Жук; д.психол.н., старший науковий співробітник Ольга Прокопенко Вовченко, д.пед.н., головний науковий співробітник Оксана Таранченко та фахівці Центру слухової реабілітації Аврора, Центр слухової реабілітації – Медичний центр: директор з маркетингу Анастасія Шушарина, фахівець з аудіологічного обладнання Володимир Конюшняк.

 Обговорили актуальні питання:

– інноваційні технології в слухових апаратах та додаткові пристрої у навчанні дітей, які користуються слуховими апаратам: багатофункціональність та універсальність;

– ефективні шляхи слухової (ре)абілітації дітей, оптимальні умови розвитку слухового сприймання, мовлення та пізнавальних навичок дитини;

– цифрова обробка звуків, що захищає від спотворень природні мовленнєві сигнали, необхідні для поліпшення розуміння мовлення;

– можливості, пов’язані із удосконаленням розбірливості мовлення, зниженням рівня шуму для досягнення кращих успіхів у навчанні, у т.ч. дистанційному (дитина часто відволікається, це може бути спричинено недостатньою розбірливістю мовлення);

– умови створення комфортного навчального середовища для оптимального розвитку дитини; підготовка рекомендацій для педагогів та батьків з використання доповнень до слухових апаратів в класі, спортзалі, вдома тощо.