Комплект модельних навчальних програм для спеціальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня (9 програм)

Комплект модельних навчальних програм для спеціальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня (9 програм) [Електронний ресурс] / О.В. Чеботарьова, І.В. Гладченко, Г.О. Блеч, С.В. Трикоз, І.В. Сухіна, О.І. Мякушко, І.В. Бобренко, К.С. Тороп, О.А. Анохіна, Л.В. Дмитрієва, В.В. Ляшенко, С.Д. Піддубцева, Є.О. Обозна, Н.Г. Надєєва, А.В. Музичук, І.В. Пілатова, О.В. Стасюк. ‒ Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2022. ‒ Режим доступу: https://mon.gov.ua; https://lib.iitta.gov.ua

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.10.2022 №899)

Одним із провідних завдань освіти на сучасному етапі постає створення сприятливих умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Саме тому першочерговою метою постає організація та навчально-методичне забезпечення освітнього процесу здобувачів освіти зазначеної категорії.

Представлений Комплект модельних навчальних програм (9 програм) для спеціальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня підготовлено творчим колективом авторів Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України спільно з практичними працівниками КЗО «Спеціальна школа «ШАНС «ДОР» (директор Тороп К.С.) та опубліковано у 2022 році.

Даний Комплект рекомендовано до використання в освітній практиці спеціальних закладів загальної середньої освіти та може використовуватися як ресурс у закладах з інклюзивним навчанням по всій Україні.

У Комплекті представлено програмне забезпечення навчання дітей з інтелектуальними порушеннями, розроблене з урахуванням Концепції НУШ, основних досягнень спеціальної педагогіки і психології, наукових напрацювань у сфері зарубіжного та вітчизняного досвіду навчання дітей з тяжкими порушеннями інтелектуального розвитку, основних напрямів соціалізації та соціально-трудової адаптації учнів означеної категорії.

Комплект адресовано педагогам, психологам закладів загальної середньої освіти, науковцям, працівникам соціальної служби, викладачам та студентам закладів вищої освіти; батькам дітей з особливими освітніми потребами, всім зацікавленим проблемами сучасної спеціальної педагогіки та психології.

  1. Модельна навчальна програма «Формування елементарних математичних уявлень» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити

  1. Модельна навчальна програма «Предметно-практичне навчання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити

  1. Модельна навчальна програма «Формування навичок читання та письма» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити

  1. Модельна навчальна програма «Формування навичок читання та письма» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити

  1. Модельна навчальна програма «Розвиток художньо-естетичних навичок» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити

  1. Модельна навчальна програма «Соціально-побутове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити

  1. Модельна навчальна програма «Адаптивна фізична культура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити

  1. Модельна навчальна програма «Я досліджую світ» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити

  1. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Психосоціальний розвиток» для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступеня.

Завантажити