Таранченко О.М., Федоренко О.Ф. Новий формат освітнього середовища: діти з порушеннями слуху у початковій школі: навчально-методичний посібник. Київ, 2020. 223 с.
У навчально-методичному посібнику представлено методичні рекомендації щодо організації освітнього середовища для дітей з порушеннями слуху, зокрема забезпечення належної підтримки; ефективні технології навчання та дієві підходи, що уможливлюють забезпечення особливих освітніх потреб таких учнів як у спеціальних загальноосвітніх закладах, так і в інклюзивних класах, специфіку роботи з батьками таких школярів; поради педагогам, що сприятимуть удосконаленню викладацької практики.
Посібник адресовано методичним працівникам, педагогам, асистентам вчителів, фахівцям ІРЦ, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з порушеннями слуху.