Ярмола Н. А., Квітка Н. О., Лапін А. В., Коваль-Бардаш Л. В. Організація інклюзивного навчання в умовах кризових викликів: навч.-метод. посіб. Київ: Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка, 2023. 106 с.
Рекомендовано Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 21 грудня 2023 року)
В навчально-методичному посібнику розглянуто питання надання якісних доступних корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та реалізації змісту освіти із застосуванням дієвих технологій навчання та викладання в умовах воєнного стану та кризових ситуацій в Україні. Представлено особливості організації інклюзивного навчання в умовах сьогодення, зокрема нормативно-правовий аспект та засади управління закладом освіти в умовах воєнного стану. Особливу увагу приділено особливостям освітнього процесу в умовах воєнного стану, зокрема сучасним формам організації освітнього процесу в закладах освіти та використанню інформаційно-комунікаційних технології в навчанні дітей з особливими освітніми потребами. Розкрито суть психолого-педагогічної підтримки учасників освітнього процесу, а саме педагогічних працівників здобувачів освіти з особливими освітніми потребами та батьків.
Посібник адресовано педагогам-практикам, батькам, викладачам і слухачам курсів підвищеної кваліфікації закладів післядипломної освіти, викладачам і студентам вищих навчальних закладів, науковцям, науково-педагогічним працівникам.