У межах викладацької та науково-дослідної практики (180 год.) аспіранти ІІІ курсу Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України провели лекційні та семінарські заняття на базі Інституту та ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського».



Зокрема аспіранти-психологи ІІІ курсу спеціальності 053 «Психологія» — Юрій Крамчанінов, Денис Прохоренко, Андрій Пех — у межах дисципліни «Психолого-педагогічна діагностика дітей з ООП» прочитали по дві лекції та провели роботу зі студентами-бакалаврами у форматі семінарських занять. Обговорено теми: «Особливості психічних функцій у дітей з ДЦП та порушеннями інтелекту»; «Сучасні уявлення про типовий і відхилений розвиток»; «Завдання психолого-педагогічної діагностики порушень розвитку у дітей».

У межах дисциплін «Основи інклюзивної освіти» та «Брендинг сучасного дослідника» аспірантка ІІІ курсу спеціальності 016 «Спеціальна освіта» Ольга Волошина прочитала лекції «Оцінювання розвитку та визначення особливих освітніх потреб дитини» та «Соціальні мережі для науковців», а також провела семінарське й практичне заняття на теми: «Виявлення освітніх труднощів та інших чинників, що впливають на якість освітнього процесу»; «Пошук наукових джерел з проблеми дослідження в академічних соціальних мережах».


До участі в лекційних заняттях також долучалися аспіранти ІІ курсу — Генадій Міськов, Олексій Кіргізов, Євгеній Коломієць, які відвідували заняття своїх колег, переймали методичний досвід та готувалися до майбутньої викладацької практики.

Аспіранти успішно виконали завдання практики, продемонстрували готовність до викладацької та наукової діяльності, набули цінного досвіду організації навчальних занять.
Щиро дякуємо керівникам науково-дослідної практики – докт. психол. н., проф., член-кореспонденту НАПН України, директору навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту та спеціальної освіти Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» Соколовій Ганні Борисівні; докт. психол. н., проф., завідувачу кафедри спеціальної та інклюзивної освіти – Форостян Ользі Іванівні; доктору філософії, доценту кафедри спеціальної та інклюзивної освіти – Орленко Ірині Миколаївні, за підтримку, наставництво та сприяння професійному становленню молодих науковців.